Arkivfoto: Benedicte Lorenzen.

Sur 😠 Ked 😭 Haha 😆 Elsker 😍 Wow 🤩 Like 👍

Debat: »Arrogant svar fra Movia-direktør«

DEBAT: Det var dog den mest arrogante udtalelse kommunikationsdirektøren for Movia fremkommer med i Amager Bladet tirsdag 5. februar. Altså at passagererne bare ’skal vænne sig’ til den dårligere service, der allerede nu er at se ved alle busstoppesteder.

Læs Movia-direktørens udtalelser: https://minby.dk/2019/01/29/103175/passagerer-uden-mobiltelefon-faar-det-svaerere/

Jeg gad vide, hvor store besparelser, det har givet Movia at fjerne oversigten over stoppesteder. Den oversigt var da meget nemmere at konsultere end at skulle fumle en telefon frem i regn og kulde. Og det er en total forvrøvlet udtalelse, at passagererne kun er interesseret i at kende endestationerne.

Læs også: https://minby.dk/2019/02/06/104605/movia-sagen-de-ansvarlige-burde-vente-paa-bussen-med-en-overaktiv-blaere-midt-om-vinteren/

Gad vide hvordan man har båret sig ad med at udtænke en undersøgelse, som kommer frem til den konklusion. Det er muligt, at det er vanskeligt på minuttet at angive på en køreplan, hvornår bussen kommer, men med tanke på den omlægning af ruterne, der kommer i forbindelse med den nye metro, er det da ekstra vigtigt, at man får en oversigt over stoppesteder.

Og igen: Hvor stor er besparelsen for Movia, som vel i bund og grund burde være en serviceorganisation? – men uden megen service!

Kirsten T. Jensen, Øresund Parkvej 12, 2300 København S.

SYNES DU OM ARTIKLEN?
KLIK PÅ LINKET OG TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV

OBS: Denne artikel er mere end 6 mdr. gammel

106-årig er død: Hun gik selv på gaden og handlede ind, til hun var 105 år

»Om og om igen«: Udstilling viser hverdagslivet og de kønnede misforhold