in ,

Pressenævnet kritiserer Amager Bladet

KENDELSE. Amager Bladet får kritik for ikke at give ejeren af ejendommen Engsletten 10 mulighed for at kommentere skadelige udsagn.

Amager Bladet bragte i oktober en artikel om byggeriet Engsletten 10.

Artiklens overskrift lød ”Frustreret ægtepar: Dobbelthus tager alt dagslyset fra vores stue”. I artiklen udtaler na-boen til Engsletten 10 sig kritisk om byggeriet og kommunens sagsbehandling.

Ejeren af ejendommen Engsletten 10 har klaget til Pressenævnet over, at artiklen indeholder ukorrekte oplysninger om hans byggeri, og at han ikke fik mulighed for at forsvare sig, inden artiklen blev bragt.

Pressenævnet finder, at Amager Bladet har bragt påstande, der kan være skadelige eller krænkende for den pågældende. Nævnet udtaler derfor kritik af Amager Bladet for ikke at give ejeren mulighed for at besvare naboens beskyldningerne i sammenhæng med, at de blev fremsat.

Pressenævnet har pålagt os at bringe ovennævnte meddelelse.

Hele kendelsen fra Pressenævnet kan læses på pressenaevnet.dk

Hvad synes du om artiklen?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Loading…

Køkkener i københavnske lejligheder

Studerende ‘glemte’ at rydde op efter sig